>

En vecka gammal

Dagarna som tvåbarnsmamma rullar fort förbi, det känns nästan som om Maja (som det är bestämt att lillan ska heta) alltid funnits här.
Hon är såå fin och gosig, en riktigt liten solstråle..

Linnéa började torsdagen (den dagen hon skulle gå tillbaka till sitt älskade dagis) med att bli sjuk. :-(
en lättare ögoninflammtion och fever.. Stackars liten..

Johan toppade torsdagen med att vara tvungen att åka till jobbet för ett viktigt möte. Skulle vara borta i dryga tre timmar..
Det hela gick som följer: Maja gråter det mesta hon nånsin gjort, Linnéa är febrig, kinkig, vill bara bli buren på osv...
Toppen!
Är det så här tvåbarnslivet ska vara? tänkte jag...
Hur 17 ska jag klara detta???

Men nu några dagar senare är allt lugnt. Det går faktist att krama två barn samtidigt, att läsa sagor medan man ammar och att bygga klosstorn med Maja på en filt bredvid.
Men jag ser inte fram emot eventuella sjukdomsdagar då båda är sjuka..;-)

Tog lite bilder idag på tösen, då jag samtidigt adventspyntade lite..



Senare på dagen skulle Johan byta på Maja och Linnéa fick agera assistent..



Liiiten bebisblöja..



Systrarna Sötnos...

Jaja, nu ska jag fortsätta amma och sen sova..
Ha det...

Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Plutostina

Grattis till lilltjejen.

Både Maja och Linnéa är fina namn...



/Plutostina

2008-12-01 @ 00:25:06
URL: http://www.plutostina.blogspot.com
Postat av: Alina

Godnatt!! :)

2008-12-01 @ 00:27:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Va söt hon är, Linda! :-)

2008-12-01 @ 06:57:57
Postat av: Anette

fina bilder i bloggen,o håller med ssöt hon e allt bra ? ha fin vecka

2008-12-08 @ 19:51:45
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: