>

Grattis alla pappor

Vi har idag firat maken med tårta och kort. Presenten var beställd men försenad :-( så den får han en annan dag, typ när den har kommit fram. ;-)
Eftersom jag i helgen kämpat med femhundrasextioelva (nästan) tackkort från vårt bröllop så glömde jag helt av att scrappa ett Farsdagskort till mannen.. Skäms på mig..

Så på förmiddagen åkte jag och L ner till centrum, köpte tårta (kaka kaka kaka, mässade hon) och hon fick välja ut ett Farsdagskort i bokhandeln.
Kortet bar hon hela vägen till bilen i en liten liten påse och var så stolt så. :-D

Svågern och svägerskan kom förbi idag, åt och fikade med oss. När dottern somnade gick karlarna ut för att spika på vindskivor. Tur man har dom att gör det där tråkiga.. ;-)
Svägerskan och jag scrappade loss istället.  Tur att männen har oss va?! ;-)
Det blev tre tändsticksaskar som ska ges till dotterns förskolefröknar i julklapp och ett Bebiskort.

JOOO, för min bästa vän fick sitt första barn igår kväll!!!
GRATTIS!
En liten pojke kom 22.22 och vägde 3696 g och var 53,5 cm lång.. Och lik sin mamma, enligt de små mms-bilderna jag sett.. ;-)
Så nu väntar vi bara på att vår Kotte ska behaga komma ut..

Lägger upp bilderna på askarna men inte kortet, det får bli när det kommit fram till den lille pojken.. Hmm, undra vad du ska heta Lille Vännen??



Jo, hade en ask klar sen tidigare.. Så den fick också vara med på bild. ;-)



Baksidorna..

Nu ska jag mysa med mannen lite.. Natti natti

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag utmanar dej... se min blogg!!

2008-11-11 @ 00:02:31
URL: http://sandraisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: