>

Här var det lugnt, förutom förvärkar då ;-)

Helgen blev lugn.
Dottern var hos sin farmor och bricanylen  som jag fått på förlossningen dämpade alla förvärkar.. Mannen och jag pysslade lite med isolering av farstun, jag städade lite och sånt.
På lördagskvällen kom vi på att det kanske var den helt barnfria kvällen på ett tag framöver, så vi gick ut och käkade en god middag..

Blev hela baletten med oxfilé, importöl (till maken, jag drack cola så klart) och chokladbakelse till efterrätt. :-D
Sjukt god mat..

Väl hemma halcslocknade vi framför varsin dator (ja, visst är vi sååå romantiska.. hehe) och sen la vi oss rätt så tidigt.. Var helt enkelt så mätta och trötta. :-D

Måndagen tillbringades med kompisen Kela, som kom på besök. Skönt att snacka av oss lite, vi har knappt setts på hela sommaren. Hon har jobbat massor och jag har haft fullt upp med bröllop, bygge, bebis i magen och vilddjuret (dvs dottern). ;-)

Idag blev det en sväng till panduro för att inhandla lite scrapsaker och allmänna pysselsaker, främst med tanke på julen. Inser ju att jag inte kommer kunna komma så mycket från huset för att shoppa, inte i juletider iaf.
Självklart utlöste en liten scraporgie en rad förvärkar, så nu sitter jag här igen.. Suck..
Är det bara pinvärkar den här gången så VRÄKER jag snart bebisen i magen...

Varför kan det inte bara sätta igång på riktigt så man får ut nån belöning för alla värkar?!
Just nu har jag bara dom av ingen anledning, känns det som..

Hoppas det kommer igång under natten...
Ska nu ta en till alvedon och lägga mig.. Natti natti
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var en envis liten rackare! Brås på mamma kanske? :-D

2008-11-05 @ 07:47:00
Postat av: Angel

Kan jag väl inte tänka mig!!! ;-)

2008-11-05 @ 08:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: