>

Lugnt lugnt lugnt

Tja, här händer inte så mycket.. Jag är ganska tråkig.. ;-) hehe

Hade en del förvärkar igår eftermiddag, men de avtog framåt åttatiden. Tog en dusch och la mig sen.
Men sjäääälvklart kom dom tillbaka, dock ej regelbudna, under natten. Så jag är sååå trött nu.. zzzzz

Har lämnat Skruttfia på dagis (Gud vad hon älskar sitt dagis! Hinner inte ens säga hej då till mig utan rusar in med en lite större tjej i handen ;-) sååå sött) och sen åkte jag och postade ett paket.
Till vem? Det berättar jag inte.. Hi hi.. För personen läser bloggen...

Såå, roligare än så är jag inte.. hehe
Ska passa på här nu denna vecka att bara ta det lugnt och skönt, sova och vila ihop energi. Snart är man tillbaka i "amma en gång i timmen"-svängen..

Om man ska tro min mamma så ska jag föda idag.. Hmm, får se morsan om ditt barnbarn samarbetar.. JAG föder gärna framåt kvällen...


Trevlig torsdag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: