>

Falskt alarm

Förvärkarna satt i hela dagen igår, torsdag, och blev allt värre framåt eftermiddagen.
Mannen kom hem och vi åt. Kunde knappt få i mig pannkakorna så efter maten ringde vi in till förlossningen. Bara för att checka läget liksom..
Pratade med barnmorskan där och dom ville ha in oss för att kolla upp det hela lite.
Mamma ringdes in som barnvakt och senare framåt kvällen åkte vi in.
Blev undersökt och en ctg-kurva togs. Bebisen var det full rulle på med förvärkarna avtog självklart.. ;-)
Hur som helst såg bm att det hade hänt saker men att det inte var riktigt dags än.
Hon trodde dock inte att det skulle dröja tre veckor innan det var dags, men exakt när kan ju ingen säga.. Så det är bara att vänta..

Så vi fick åka hem med lite medicin i fickan, så jag skulle få sova ordentligt under natten.
Och gud så gott jag sov! :-D
Så bra har jag nog inte sovit på minst två månader.. ;-)

Så nu sitter jag här igen, spridda förvärkar och molvärk i ryggen.. Och väntar..
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad spännande håller tummarna att det är dags snart och hoppas allt går som det ska och du kan få sova gott snart!

2008-11-02 @ 01:10:00
URL: http://mammakiznic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: