>

Förvärkar och Teletubbies

Hmm, är det något på gång?
Under eftermiddagen (ungefär från att jag hämtat dottern på dagis) fick jag mer eller mindre regelbundna sammandragningar. Som gjorde ont... Förvärkar??

Det jag var mest funderad över var att dom gjorde även ont i ryggen, och där hade jag bara ont när dom riktiga värkarna satte in vid dotterns förlossning.. Känner mig förvirrad..

Hade likadant i förrgår men då slutade dom att komma när det var 6 minuter mellan.
Idag höll dom på från 15 min mellan ner till 5 min..

Tack och lov för Teletubbies, som gjorde att jag kunde sitta i soffan och andas genom (de troliga) förvärkarna och dotter märkte absolut ingenting! ;-)
Hon är heeeelt uppslukad av sina underbara färgstarka Teletubbies. hihi



Det hela slutade med att  jag ringde och bad mannen skynda på att komma hem från jobbet samt att köpa med sig mat hem..
Lite McD och sen alvedon och en varm dusch lugnade ner förvärkarna. Dom kommer fortfarande men inte lika tätt och regelbundet.. Troligen falskt alarm även idag.. Får se hur natten blir..

God natt
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Carro

Telletubbies älskar alla småungar tror ja :)

har en kusin som har en treåring, som älskar dom :P

2008-11-01 @ 15:43:05
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: