>

Vaknar av ryggont

Morgonen började väl rätt så bra, fick sova till nästan åtta(!)..
Vaknade dock av molvärk i ryggen, vilket jag även haft större delen av natten.
Dottern sov så jag fick väcka henne, kors i taket.

Fram med frukost, bre mackor och micra nyponsoppan som dottern är halvt besatt i..
Men självklart spiller jag ut den ljumna nyponsoppan över diskbänken och halva golvet. Suck!
Det som i koppen bara verkade vara två dl var på golvet som två liter...
Någon som försökt torka upp nyponsoppa med våt disktrasa??
Det är som att torka upp (ursäkta) flytande snor, och det bara breder ut sig mer och mer istället för att torkas upp..

Så där kryper jag på golvet, höggravid och med molvärk, torkar upp nyponsoppan från helvetet medan dottern skriker "UBBIS", vilket självklart betyder hennes älskade Teletubbies..

En helt underbar morgon för en höggravid småbarnsförälder...
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Vännen

Fin blogg du har fixat! Ser fram emot att läsa!

Hoppas det lilla livet vill komma ut snart

*väntar med spänning*

Kram Sandra

2008-10-30 @ 16:04:37
URL: http://sandraisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: