>

Glad Påsk

Vi har i ett par dagar nu haft Anki och Harrys hund Morre här och det har varit så mysigt så.
Men jag inser vilket extra arbete det ger att ha hund samtidigt som två små.

Att ha hund i sig tar ju tid och att ha barn i sig tar tid, men ihop är det inte dubbelt med jobb utan nog tredubbelt.
Men det har varit skoj att ha Morre här.
Vi har kastat pinnar, gått långpromenader och myst i soffan.
Ikväll kommer Anki och hämtar honom igen.
Kanske är vi hundvakt nån gång mera.


Linnéa och Morre myser..


Idag är det skärtorsdag och sista dagen på dagis innan vi åker på påsklov.
Linnéa har blivit en liten påskkärring, men jag tror att sjaletten åker av innan vi kommit till dagis. ;-)



Linnéa skulle promt måla prickar i mitt ansikte också, så titta vad fin jag blev. ;-)


Kanske inte så prickigt.. Hi hi.

I morgon åker vi till Järpen och ska hälsa på pappa, Sema, Simon och Sabina.
Sen bär det av mot Östersund för att träffa min bror Jonas.
Håll tummarna att resan upp och ner går bra, det är ju ca 60 mil enkel väg. ;-) Med två småttingar.. Men det ska nog gå bra.

Glad Påsk på er!
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka fina påskkärringar!

Och du fick ju jätte fina "prickar" i ansiktet ju :)



Kram

2009-04-09 @ 09:37:06
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Saralena

Glad påsk på er och ha det fint i jämtland! :-D

2009-04-09 @ 11:17:44
URL: http://gronasmaapplen.blogspot.com
Postat av: Mia

Mycket estetiska streck, "stripes are the new dots, its so hot right now!



Kram

2009-04-10 @ 16:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: