>

Sååå typiskt!!

Min dag började rätt bra.

Lämnade Linnéa på dagis och sen åkte jag och Maja mot Johans jobb för att hämta upp en takbox (inför resan i morgon norröver).
På vägen skulle jag köpa bullar till Johans jobb, köpa frimärken och sen posta inbjudningarna till Majas namngivning.

Jag gick ur bilen och det regnade. Bar Majas bilstol i ena handen och i den andra alla inbjudningar och plånboken.
En vindby kom och svepte alla kuverten ur min hand och dom föll ner på den blöta marken.
Satans sk-----t!
Ville inte sätta ner Maja i blötan men måste ju få upp mina värdefulla inbjudningar.
Satte plånboken i ena armhålan för att kunna plocka upp alla kuverten.
När jag fått upp alla och ska ta plånboken i handen igen inser jag att den fastnat i min kofta. Dragkedjans plutt ni vet..
Försöker lirka loss den men blir allt blötare.
Tröttnar och tänker att en maska i koftan får väl gå sönder då, så jag rycker till.
Plutten på dragkedjan på plånboken går sönder och ramlar av. En maska på koftan är flera cm lång.
Alla inbjudningar som jag kämpat med i timmar är blöta och Maja och jag likaså.

SUCK!

Vad kul det skulle sett ut om någon filmat mig. Hi hi..


Kram och Glad Påsk!
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Usch vilken otur!



Kikar in med ett litet tips om att du kan vara med och tävla om smycken (bl a namnsmycken) i min blogg!



http://www.petramedaoche.se/?p=552

2009-04-15 @ 19:18:02
URL: http://PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: