>

Trots trots trots!

Jaaaa, Linnéa är ljuvlig just nu. NOT! ;-)
Tvåårstrotset är i full blom och det är bara för mig att bita ihop. Allt ska hon göra själv, men eftersom hon sällan klarar det så blir hon vansinnig och arg. Kastar sig på golvet och sparkar, slår och skriker.

Men så är det. Tur att Maja är in bra "fas" just nu iaf, idag har hon skrattat och flinat hela dagen. Mysfia!

Ja, det är ju Linnéa också, oftast. Mammas sockertoppa, som ibland är ett litet monster. Hi hi.

Idag efter dagis åkte jag med tjejerna till centrum för att handla ett par saker, stötte då på Jossan med Elika och Mickan med Noel och lilla nya Levi. Åhh vilken mysig bebis!
Så liten, tänk att man inte kommer ihåg att Maja eller Linnéa var så små.. Han luktade nyfödd bebbe. Myyys.
Man blir nästan sugen på en till, men säg inget till Johan. (Viskar)
vi bestämde iaf att vi skulle träffas och fika i morgon, då min trotsfia är på dagis. Annars får man ju inte sitta mer än nån minut innan man måste på jakt efter henne. ;-)
Nu uppskattar man hur stilla en bebis är. He he.


I morse när jag skulle byta på Maja låg vår katt Selma på skötbordet, vilket hon gör ibland.
Maja fick ligga bredvid och dom gosade lite. Selma tvättade Maja på huvudet och spann, och Maja försökte få sin flaxande hand att klappa på Selmas mjuka päls.

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

det där trotset ser jag inte fram emot ler Vad skoj att vi ska ses i morgon :-) & kul att ses en snabbis idag =)

2009-04-22 @ 20:40:40
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Kickan

Vad "härligt" att höra att det är fler som har ett monster ibland ;-) Själv undar jag allvarligt hur länge denna trots kan hålla på, och vaddå tvåårs? Seth har nog haft sin sen han fyllde 1 :-D

2009-04-23 @ 09:30:46
URL: http://gronasmaapplen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: