>

Dag nr 2

Natten gick bra. Maja vaknade en gång och då gick Johan upp och nattade om henne. Hon var lite sur att inte få tutte, men accepterade det rätt ok.
Sen sov hon till kvart över fem. Vilken duktig tjej!

Idag har damen varit lite mer kinkig, men det har gått rätt bra.
Men vi har kommit fram till att hon inte vill ha burkmat, för att den smakar inte så mycket.
Hon vill ha VÅR kryddiga mat. ;-)

Till middag åt vi grillade lax med couscoussallad, och laxen gapade (oj oj oj!) Maja efter. Couscous var så där. ;-)
Vi fortsätter vår kamp i morgon..

I morgon ska vi på Konfirmationsfest för min kusin Paulina.
Jag har scrappat en tavla till henne, men kom på efter jag slagit in den att jag glömt att fota den. Attans också!
Men jag fotar den i morgon när hon öppnat den. ;-)

Ett kort blev det iaf till presenterna..


Kortet går i lila och vitt.


Matchar med paketet.

Nu ska vi kolla film, jag och Anna.. Kanske karlarna också. ;-)

Trevlig kväll
Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: *Pinglan*

Verklingen super snyggt kort :)

2009-08-09 @ 11:34:22
URL: http://lillrompan.wordpress.com
Postat av: Angel

Åh tackar.. Blev rätt nöjd faktist..;-) inte ofta det händer, men ibland så...

2009-08-10 @ 17:49:19
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/
Postat av: Marie

du är så duktig!!!!

2009-08-10 @ 18:51:01
Postat av: Angel

Marie - tackar så mycket

2009-08-10 @ 19:47:02
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: