>

Hann inte igår

Alltså att blogga. För det var nämligen vår ettåriga bröllopsdag. :-D

Tänka sig att det var ett helt år sen vi stod där, nervösa som attans men förvantansfulla. På att få bli man och fru, på riktigt.
Regnet öste ner, vatten rann längs ryggen på mig och håruppsättningen hasade allt längre ner. ;-)
Men oj vad kul vi hade!
En trevlig fest med släkt och vänner, god mat och trevligt sällskap.
Fast det bästa av allt var ju att vi två blev en, jag fick inleda ett äktenskap med min bästa vän och den jag älskar över allt annat på denna jord. (Förutom ungarna så klart ;-))

Igår var väl som vilken annan dag som helst, tills när ungarna lagt sig, för då lämnade vi dom sovandes hemma tillsammans med deras "Moffa" och åkte iväg helt själva.
Jag hade packat en god picnic och med en flaska av bubblet vi hade på bröllopsdagen.
Det blev en väldigt speciell kväll med min älskling.
Och som toppetnpå moset fick jag en present, ett jättefint armband från Sterlinks med tre berlocker på.
Ett hjärta i vitguld med stenar, för min stora kärlek.
En rund rosa berlock, för vårt första barn Linnéa.
Och en runt turkos berlock för vårt andra underverk Maja.

Jag älskar dig gubben!


Foto: Änglafoto
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

Grattis på 1 årsdagen i efterskott =) Du vet väl vad man säger om det regnar på bröllopet... Då blir det långt & lyckligt :-)



Kram

2009-08-04 @ 09:54:24
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej vännen



WOW vilken underbart härlig dag ni fått, GRATTIS i EFTERSKOTT, SÅÅÅ fina ni är på kortet då, HÄRLIG, jag vill också gifta mig med min bästa vän och älskling, men men är OERHÖRT stolt och glad över förlovningen iaf, får ta ett steg i taget, hi hi hi.....



KRAM KRAM

Carina

2009-08-04 @ 10:06:32
Postat av: Kickan

grattis till ett år som gifta! Underbart! :-D

2009-08-08 @ 20:04:32
URL: http://gronasmaapplen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: