>

Nya muskler

Jag har fått nya muskler som jag inte visste jag hade. ;-)
I handleden. Hi hi...
Hela dagen igår, lördag, målade vi fasaden på huset.
Jag, Johan, Fredrik och Anna. Svärmor var här och tog hand om barnen, så vi kunde ösa på med målarpenslarna.
Skönt skönt!

Vi hann en hel del och idag söndag känns det som om vi blir klara med det röda iaf, kanske inte allt vitt.
Men svärmor kommer på måndag igen och då kan jag få måla lite i ensamhet. "Egentid" ni vet! ;-)



Nu börjar bygget kännas mer som en Hus, och det är väldigt skönt.

Maja fick för sig att vara vaken till halv nio igårkväll och att vakna redan fem nu i morse. Så nu sitter jag här vid datorn och försöker vakna till. Maja leker och låter som en bil på golvet och resten av huset soooover.

Ha en fortsatt trevlig helg, kram!


Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

Visst är det skoj när dom små vaknar så tidigt ;-) Hur är det med Maja annars? Kram

2009-08-30 @ 09:08:33
URL: http://www.wwwmammatillelika.blogg.sew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: