>

Tankar om tuttar

Hur stora kan dom bli egentligen?
Jag trodde att dom var som störst när amningen skulle komma igång, men jag misstog mig kanske. ;-)
Med Linnéa blev amningsnedtrappningen mer succesivt och jag upplevde inte detta som jag gör nu, att jag är en Dolly Parton med värkande tuttar. Aj säger jag bara..

Nog om mina boobs.. ;-)

Maja sköter sig verkligen och äter vår mat. Igår natt sov hon hela natten utan att vakna, men inatt vaknade hon 2 ggr istället. ;-)
Första gången drömde hon nog och det gick snabbt att natta om henne. Men andra gången vaknade hon av att Krut (min pappas hund som vi är hundvakt åt) hade ner ett fat med kattmat i golvet, och sen hade hon riktigt svårt att somna om. Nog mest för att hon hade lite ont i magen.. Magen mår kanske inte Bäst av att övergå så abrupt till vanlig mat. :-(


Men sammataget tycker jag att det har gått riktigt bra!

Idag har vi ätit köttbullar, makaroner och sallad. Maja åt mest köttbullsinnehåll och majs. Till efterrätt fick båda tjejerna barnmatspuré, hallon/blåbär med yoghurt. Det gick i Maja när storasyster åt det. ;-)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: