>

Barnarbete? Ja visst!

En lugn dag till att börja med, då jag och Maja bara tog det lugnt hemma och vilade medan Linnéa var på dagis.
Har ju haft (och har fortfarande) sjuka barn i omgångar, vilket lett till lite sömn på nätterna för mig.
Så idag passade jag på att ta igen lite sömn på dagen.
Åh vad mysigt det är att sova ihop med en liten bebis!

Sen hämtade vi hem storesyrran från dagis och tog tag i hemarbetet.
Det är nämligen så att Linnéa ÄLSKAR att hjälpa till och städa, diska och tvätta. Vilken tur man har va!? ;-)
Favoriten är att putsa glasbordet med mirakeltrasan.. Hi hi.



Sen en omgång med snabeldraken..


Lilla Maja gillar också när vi städar. Hon sitter så glatt i sin babysitter, jollrar och leker med sin Kanin. Hon kan vara hur kinkig som helst, men när dammsugaren går igång blir hon lugn och glad.. Konstig bebis?



Sen avslutade supermamman med att laga mat, ta hand om båda barnen och samtidigt baka en omgång kolakakor till.. ;-)
På nåt konstigt sätt gick hela omgången igår åt när vi hade besök av Mia och sen till kaffet/teet på kvällen. Det blev ju inga över till Johans jobb, så jag har nu gjort en omgång till så att han kan ta med en burk i morgon.

Så till Johans "efter maten-kaffe" fick han varma nybakade kakor. Tror ni han älskar mig? ;-)

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Mickan- Mamma till Noel

Hej!

Vad roligt att läsa din blogg!!

Nu måste du ju skriva ut receptet på kolakakor:-)



Hoppas att allt är bra med er och att sjukdomarna är borta!

kramar!

2009-02-17 @ 20:28:58
URL: http://mickaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: