>

Den rätte för Rosing!

Jag har kollat på "Den rätte för Rosing" för första gången.

För det första måste jag bara reagera på vad det är för killar/män med i programmet. Vem är med i nån tävling för att "vinna" Linda Rosing?
En kille som dansade och sjöng till Human Touch, en "ekonomiskt oberoende" sydamerikan och nån 19-årig kille (som skulle bli en bra plastpappa till Lindas barn? Tja, en del 19-åringar kanske skulle bli det, men denne kille?).
Ha ha..

Jaja, publik lär programmet ju dra.

Men en sak som jag reagerade på är hur Linda ser ut numera.
Hon var ju snygg, men nu ser hon mest bara Plastikopererad ut. Synd, för jag trodde hon är en smart person. Men nu? Hmm, får fundera på det där.

Men som hon såg ut i ansiktet fick mig att tänka på den där kvinnan som plastikopererat sig masssor av gånger för att likna en katt. Jag googlade upp henne och hon heter tydligen Jocelyn Wildenstein, och kallas för "Kattkvinnan". Hon har tydligen lagt 28 miljoner på sina operationer, på att förstöra sitt ansikte enligt mig.
Fy vad hon ser ut!

Och det som jag reagerade på när jag såg Linda Rosing var att hon liknande "Kattkvinnan".

Linda Rosing:


"Kattkvinnan":


Vad tycks? Liknar dom varann?

Nu ska jag kolla klart på Criminal Minds och sen sova sött bredvid min man.. Natti natti


ps, hoppas jag slipper drömma om dess bilder. ;-)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: