>

Fredag igen

Då var det helg igen.. Men vad tiden går fort!

Linnéa har sovit hos sin farmor i natt, då jag hade ett läkarbesök i morse. Jag ville slippa ta med båda barnen till läkaren (inget jag skulle rekommendera) så då fick hon mysa hos farmor istället.
Maja och jag hade en ganska lugn dag och hämtade sen storesyrran på eftermiddagen.

Så här söt såg Maja ut innan vi åkte iväg:


För att ha en morsa som genomgår en "inte tycka om rosa"-period så är Maja rätt rosa idag.. ;-)

Hmm, en tanke.. Varför tillverkar man bebisvantar med tummar?
Det går ju  aldrig att få in en endaste tumme, även om man försöker med milt våld..

Efter att vi hämtat Linnéa från farmor så åkte vi hela familjen till Kista Gallerian.
Vi åt lite gott på Food Courten, jag och Johan åt het thai och Linnéa fick Chicken Nuggets. Då var alla nöjda. Till och med Maja, som tittade på allt folk.
Sen tittade vi lite i affärer innan vi åkte hemåt. En trevlig familjekväll.

Nu myser vi i soffan lite och kollar på Hjälp!.. Så underbar serie.
Väntar på att få se vilka som åker ut ur Let´s dance..
Snälla, låt den där stela hösäcken till tanta åka ut nu. Vad har hon där att göra?
Tycker nästan synd om Tobias som måste dra runt på henne på dansgolvet.


Äh, har inte mycket att blogga om idag.. Känner mig rätt tråkig idag faktist. ;-)

Trevlig kväll
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: