>

Hela familjen i bilen

Idag har vi i princip suttit i bilen hela dagen.
Först för att åka till Uppsala till min mamma, för att hämta upp vår 120-säng som stått i hennes förråd. Den ska ju Linnéa få nu i sitt nya rum.

Jo, rummet är KLART!
Johan målade sista lagret på dörrfodret igår och nu är rummet äntligen klart.

Så i morse städade vi ur rummet och styrde sen kosan mot mamsen.
Stackarn är jättesjuk så det blev inget direkt besök utan vi hämtade bara sängen och vände sen.
Raka vägen mot Sollentuna för att hämta upp ett par garderober, som slutligen ska stå i Majas nya rum (dvs Linnéas gamla rum).

Tjejerna var superduktiga som satt i bilen så länge, och nästan utan gnäll också. ;-)
Vi sjöng barnvisor högt och flamsade verkligen. Linnéa skrattade åt sin konstiga mamma medan Maja bara tittade storögt på mig.
Vadå, är jag knäpp eller? ;-)

Nu sover tjejerna och Johan och jag har ställt i ordning nästan allt i Linnéa nya rum.
Det ska bli så skoj att se hennes min i morgon när hon ser att vi skruvat ihop nya möbler och satt ihop hennes lilla kök (Fisher Price).
Bilder kommer när allt är helt i ordning.. Jag lovar!

Nu ska jag nog lägga mig.. Är rätt så trött efter en vecka med hostig Maja, för hon håller mig vaken halva nätterna.
Men vad 17, jag ska inte klaga, annars får jag faktist sova oförskämt bra för att vara småbarnsmamma. :-)

Natti natti
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: