>

Idag stör jag mig på... del 1.

Först att allt jag skrev tappades bort.. Datorn funkar inte för mig... hmmmm Fredagen den 13:e?

1. Folk som inte kan fatta att andra inte gillar att dom alltid är sena. Bestäm inte en tid om du inte kan hålla den...
2. Fd vänner som inte kan låta bli att lägga sig i mitt liv och snacka skit bakom ryggen.. Håll er undan!
3. Kommunen som jag arbetar i, som ska varsla en massa folk på mitt jobb. Kanske blir det jag..
4. Kärringen på motorvägen idag, som inte kunde prata i mobilen och köra samtidigt.. Men hallå! Jag är rädd om mig, mina barn och min bil!
5. Fuckin försäkringskassan... Blää säger jag bara..


Men idag är jag glad över att dessa finns i mitt liv:
1. Min man
2. Mina sötnosar till barn
3. Min underbara mamma
4. Kickan (som vet hur jag har det)
5. Anki (som jag blir glad av bara jag tänker på henne)
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram till dig!! :-)

2009-02-13 @ 21:37:25
URL: http://flickanmedhickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: