>

Kolakakor och finbesök

Natten var hostig då lilla Maja är lite sjuk och kinkig. Hon sov dock ända till nio så jag och Linnéa fick en lugn morgon för oss själva. Vi mös i soffan och åt frukost till Bolibompa. ;-)

Sen bakade vi lite kolakakor eftersom vi skulle få besök av min vän Mia.
Linnéa tyckte det var kul, men att smaska på degen var nog det bästa! Ha ha.

Mia är alltid poppis hos Linnéa och kallas numera för "Mimi". Hmm, när lär dom sig att sätta ihop två vokaler efter varandra?
Vi fikade och hade en mysig dag. Pratade om mina sötnosar och om Mias lilla bebis i magen. Det ska bli så skoj när den kommer ut, för denna bebis har vi väntat på i många år. Känns nästan som om det är jag som ska ha en till. Hi hi.
Mia fick lite mammakläder med sig som jag haft. Jobbigt det där med att skaffa en ny garderob som man bara ska ha i några månader. Då är det bra att kunna låna av vänner..

Nu ikväll hade jag en "barnledig" kväll, vilket jag har varje måndag, då Johan tar Maja under kvällen efter det att Linnéa lagt sig. Jag har tillbringat den med att scrappa lite. Har gjort klart presenten till Ankis lilla Minna.
Lägger ut bild på den på onsdag då Anki fått den.
Vi ska nämligen lämna hennes stora pojk till hans farmor och sticka till Ikea. Linnéa är ju på dagis så vi åker iväg med "bara" småtjejerna. Vilken lyx va!? ;-)

Nu ska jag fortsätta kolla på CSI NY.. Mitt favvoprogram..
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: