>

Kvällsfunderingar

Sitter här framför datorn och funderar.
Jag ammar ju lilla Maja och efter typ fyratiden på natten så fortsätter hon sova bredvid mig i dubbelsängen.
Nu har jag ju tur och har en bebis som inte vill ha käk innan dess, och när jag då lagt henne hos mig så somnar jag om innan hon ätit klart.

Men jag har ett problem. Ett riktigt I-landsproblem. ;-)

När hon sover brevid mig så ligger ju hon under mitt täcke. Jättemysigt MEN då kan jag inte ha täcket uppdraget till hakan som jag egentligen vill ha.
Jag gillar att ha svalt i sovrummet och krypa ner under ett varmt duntäcke. Myyyysigt!
Men när Maja sover hos  mig blir armen som jag inte ligger på kall, då täcket inte går upp till hakan på mig.. Maja somnar ju i brösthöjd på mig och skulle jag dra täcket upp så långt som jag skulle önska så blir hon ju begravd av ett underbart varmt duntäcke.
Att ha nån tröja på mig funkar ju inte heller, för då bli den bara upphasad och knölig över brösthöjd.

Så varje tidig morgon vaknar jag av att den "övre" armen är kall och jag fryser.
Irriterande att vakna när jag kan sova varmt och gott.

Någon som har tips på hur jag löser detta jobbiga ;-) problem?

Näe, nu måste jag verkligen gå och lägga mig.. Så jag orkar vakna med kall arm i morgon bitti.. ;-)
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Mickan- Mamma till Noel

Super Goda!!!! Både min pappa och Jonas älskade dom! haha som är typ redan slut :-)

2009-02-20 @ 08:52:08
URL: http://mickaann.blogg.se/
Postat av: Mickan- Mamma till Noel

Hihi! Jag förstår ditt problem! Lägg en filt över ena armen bara. Den delen som täcket inte täcker iom du förstår vad jag menar!

2009-02-20 @ 08:53:54
URL: http://mickaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: