>

Massor av kärlek

Vill jag ge er idag på Alla Hjärtans Dag.



Det må vara ett amerikanskt "påhitt" men jag gillar tanken bakom att uppmärksamma folk om att man älskar dom.

Nu lägger jag in lite bilder på korten jag skickat till några nära mig till dagen i ära.


Detta fick min underbare make


Ett kort med tillhörande chokladask under fick min mamma


Kort till Ria, en av mina äldsta vänner


Igår var jag iväg med tjejerna till min mamma och Linnéa stannade kvar där, för att umgås med mommen lite.
Så Johan och jag har nästan barnfri helg, he he, så vi kan vara lite själva och ikväll kunna gå ut och äta en god middag på restaurang. Maja måste ju följa med, men hon gör ju inte så mycket väsen av sig heller. ;-)

Nu ska vi sätta fart med de sista fodrena i Linnéas nya rum, så vi kanske får lite klart under helgen..

MASSOR AV KRAMAR TILL ALLA!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: