>

piraya

Ni har väl hört sången om pirayan Maja av Electric Banana Band!?

Den går så här:

Maja min Maja, min bitska lilla piraya
Maja min Maja, min bitska lilla piraya
Maja min Maja, min bitska lilla piraya
Från Peru till Biscayayaya
Det finns ej en vassare trut

Japp, så är det! Min lilla gosebebis har förvandlats till en piraya. Hon BITS!
Hugger tag i tutten och gniiider käkarna mot varann, när hon inte får som hon vill. Det kan vara att det kommer för mycket mjölk eller att hon är trött osv. Det gör så himla ont!

Så nej, här kopplas vår lilla raring inte ihop med Maja Gräddnos (som många drar upp så fort de får höra att hon heter Maja) utan med Pirayan Maja. ;-)

Dags att stålsätta sig, matdags igen..
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Aj.. Det lät ju inte allt för skönt.. Hoppas hon slutar med där tokigheterna hon kommit på ;-)

2009-02-26 @ 09:53:30
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: