>

Scrapfebern återvänder

Efter allt med vårt bröllop i augusti så har jag varken haft jättestor lust att scrappa eller heller tid. Jag gjorde alla inbjudningar, vigselprogram, festprogram, placeringskort och tackkort själv. Pust!
När jag väntade Maja så hade jag svårt att sitta ner längre stunder och sen hon kom ut har jag verkligen inte haft tid att scrappa..
Nu börjar jag bli smått sugen igen att skapa och idag när jag pratade med min kompis Cilla (som är en mammagruppskompis sen Linnéa-tiden) så pratade vi om deras stundande bröllop.
Åhh så sugen man blev igen.. Hi Hi.

Jag ska iaf hjälpa henne att designa och göra deras inbjudningar och det ska bli jätteskoj.

Så nu sitter jag här och skissar på olika förslag tills att jag träffar Cilla nästa gång.
Oj, vad med idéer man har.
Jag kommer ju ihåg vilken ångest jag hade när våra inbjudningar skulle göras. Det fanns ju så många olika snygga stilar och layouter man skulle vilja ha, men man fick ju bara välja EN sorts kort.. Hua, säger jag som den fd norrlänning jag är,

Nu får jag liksom göra inbjudningarna en gång till, med en annan layout, även om det inte är vi som gifter oss igen.
Ska bli skoj.

Så här iaf våra inbjudninskort ut, när jag gifte mig med min underbare man.


Temat gick i brunt och guld.
Alla bilderna är tryckta och färglagda för hand. Oj vilket slitgöra. ;-)
Men fint blev det, tycker jag.

Just nu är vi näsintill barnfria, Johan (min Johan alltså, inte Cillas ;-)) och jag.
Linnéa har åkt till sin farmor så att vi skulle kunna göra ett ryck i eftermiddag och kväll med hennes rum.
Att det där rummet aldrig blir klart. ;-)
Förbenade lister tar sån tiiiid!
Så "bara" Maja är hemma och hon sover just nu i sin babysitter. Av nån oförstående anldening ville hon inte ligga kvar i sängen utan ska ligga i babysittern. Hmm.. Ja ja, hon vill väl vara med oss i allt oväsen.


kraaaam
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vad skoj att du oxå har en blogg =) Nu ahr jag ju massor att läsa =)

2009-02-09 @ 09:43:54
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: