>

Torsdagsutflykt

Planen var att vi idag efter dagis skulle iväg till Kristins (Linnéas dagiskompis mamma) stall och hälsa på deras häst. Linnéa tycker så himla mycket om hästar och skulle kanske fått sitta lite på den. Om hon vågade..

Men tyvärr var Victor sjuk och vi ändrade då planerna och åkte till köpcentret Stinsen istället.
Där har dom en lekplats med några konstiga stora plasthundar och annat skoj att leka med.



Linnéa var glad och Maja var nöjd i mitt knä.



Vi fikade lite också och tog sen en tur till Panduro. ;-)
Då var mamma nöjd. ;-)



Maja låg och jollrade i vagnen. Sötnosen..

En ganska vanlig dag..

Efter att Linnéa lagt sig fick jag Maja att roa sig själv en stund så jag hann scrappa ett Alla Hjärtans Dagskort.
Lägger ut bilder på korten jag gjort, men inte förrän på lördag. ;-)
Vill ju inte att nån får se sitt kort innan de fått det.

Trevlig kväll!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: