>

Med stånk och joller...

...Ligger Maja under sitt ena babygym och sprattlar som en fisk på torra land.




Storasyster sover (snart iaf) och pappa likaså. Han mår inte så bra idag, stackarn.

För att han skulle få vila så tog jag med tjejerna ut i vagnen på en långpromenad. Vi gick längs elljusspåret till friluftsområdet Ängsjö där Linnéa och jag gungade på gungorna och lekte lite på den snöiga lekplatsen. Sen gick vi hem, tjejerna inbäddade i vagnen och själv stånkade jag på.
Det ÄR skillnad att dra två barn i tvillingvagn jämfört med ett barn i singelvagn. ;-)
Men det blir ju mer motion för mamma! Ha ha ha.

Jag måste även få säga att jag bara ÄLSKAR vår Baby Travel Tvillingvagn!!!!
Jag skulle annars dra mig för att komma ut och iväg med båda barnen, och någon långpromenad genom skogen skulle ju inte vara att tänka på med en singelvagn och ståbräda.
Så ett mycket bra köp...

Nu ska jag passa på att mysa lite med Maja medan resten av familjen sover middag..

Joo, lite bilder på tjejerna. Togs förra veckan...



Vad gör storesyrran?




Titta "ninen" (kaninen) säger Linnéa.

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: