>

Det är så kul

När folk uppskattar att man skickar sina egengjorda kort.

En tjej som jag träffat via vår scraptråd på FL har nyligen förlorat sin lilla flicka, strax innan bf. :-(
Vi har pratat lite och jag kände så oerhört för henne, speciellt när hon skrev i sin blogg att alla vänner och bekanta slutat höra av sig. Då beslutade jag mig att skicka ett litet kort för att visa att det visst finns dom som bryr sig.
Jag skickade Carpe Diem-kortet som ni kan se några inlägg nedan.
Detta passade så bra eftersom hennes motto i livet är just Carpe Diem, att fånga dagen.

Detta var responsen jag fick i vår tråd:

Angelflikkan-TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tala om att bli SÅ glatt överraskad när jag hämtade posten idag, det kortet som du gjort och skickat till mig värmde något SÅÅÅ OERHÖRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur ska jag någonsin kunna tacka dig tillräckligt??????

SÅÅÅÅ värmande och urgulligt, TACK vännen.

KRAM



Jaa, jag säger det igen, visst är det kul när man kan glädja andra.

Kram för ikväll

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: