>

Hej hopp

Nu är vi hemma igen, efter en underbar vecka i skärgårn tillsammans med min mamma.
Mannen fick stanna hemma och jobba lite på huset, vilket var hela meningen med att jag skulle hålla mig och tjejerna borta. Lugn och ro att spika, hamra och väsnas. ;-)

Och idag kom min pappa på besök och stannar ett par veckor och hjälper till lite med huset. Linnéa är överlycklig att "Moffa" är här att hon vägrade att sova mer än en halvtimme idag. Gissa om hon somnade snabbt i kväll! ;-)

Tjaaa, vaf händer annars..
Jo, är med i en scrap-swapp med några tjejer i en scrapptråd som jag hänger i. Fick ett stort paket med decos när jag kom hem igår och det var så mycket fint. :-D
Måste scrappa loss nån kväll i veckan, för bidragen ska vara inne innan veckan är slut.
Tja, ett par utmaningar är jag med i också, vilket alltid är skoj.
Får se hur det går.

Äh, nu ska jag passa på att mysa i min ensamhet med min bok.
Pappa och mannen är nere och bastar vid sjön, och kidsen sover sött..
Kram på er alla
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: