>

Sista dagarnas alster

I dagarna två har jag och Anna scrappat loss..

Lite bilder

Grattis Simon som idag fyller 15 år!

    
Två snabba och enkla bokmärken av lite spillpapper


Grattis Emma som fyller på torsdag (men läser inte denna blogg så jag kan säkert lägga ut bilden ;-))


Jag utmanade mig själv genom att göra ett kort i en stil jag aldrig provat, lite romantiskt och vintage.
Blev rätt bra tycker jag. ;-)


Slängde ihop ett kort till min gamla gymnasiekompis Annika (som jag träffat via Facebook) som jag och barnen ska hälsa på i morgon. Hon har två barn i mina tjejers ålder, så vi lär få fullt upp. ;-)
Tänkte hon ska få en liten blomma, så jag gjorde ett litet kort som ska hänga på den.

Nu ska jag packa ihop lite kläder och göra barnen klara..
Trevlig (regnig) dag!

Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Marie

underbara underbara underbara!!!!!!

2009-07-07 @ 18:16:46
Postat av: Angel

åh tackar tackar..

kram på dig gumman!

2009-07-07 @ 21:20:45
Postat av: Angel

Du frågade vilket jag tyckte var finast...de är ju fina allihop men det nya du provat att göra, carpe diem-kortet var ju jättesött :)

2009-07-08 @ 12:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: