>

Uppdaterar vad som hänt

Sista tiden...

Sista måndagen varje månad (nu är det dock sommaruppehåll) så är det scrapkväll hos Stellas.
Jag och svägerskan Anna (och tuttparasiten Maja) åkte dit i måndags och hade en underbar kväll.

Tack Underbara Stella och alla ni andra!

Gjorde födelsdagskortet till min mamma (se nedan) och en LO.





I torsdags var vi hem till Annika, Marcus och Hedvig. Och stora magen så klart..
(Lille bebben, vi väntar på dig!)
Ungarna (alla tre, för Maja fick vara med i barnpoolen) badade och lekte. Sen fick vi god middag (tackar) och en massa gott sällskap.

Sen på fredagen fyllde min kära mamma år (GRATTIS GRATTIS) så då åkte jag och barnen dit och firade henne.


Maja ligger på golvet på mommens balkong


Världens finaste Nitro låg bredvid och höll koll på Maja


Blomsterprakt på balkongen


Födelsdagskortet och buketten hon fick av oss

I present fick hon bland annat en sjal, som jag faktist stickat SJÄLV! Det ni!
Den var svart och grön, och stickad i mohair och pälsgarn. Hon blev glad (och chockad ;-)).

Ja, det var en kort summering. Trevlig dag på er!

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Mommen

:) ja lite chockad blev jag allt...har aldrig nånsin sett Linda sticka så mycket som en tummetutt...

Men sjalen är jätte fin ! :)

2009-07-06 @ 16:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: