>

Bye bye Ria

Det var så himla kul att ha Ria och Elias här, att jag ville ha dom kvar här för alltid. ;-)
Igår kväll satt jag och Ria och pratade länge och kunde nog suttit uppe hela natten om vi inte haft bebisarna som vaknar på nätterna.
Så i morse blev det frukost, lämna Linnéa på dagis och sen köra Ria och Elias till stationen igen.. Snyft!

Efteråt åkte jag och Maja till Tant Ulrika, dvs vår underbara sjukgymnast. Det var dags att se hur nacken hade utvecklats.
Det såg jättebra ut och att Maja både kan sitta hjälpligt och lyfta sig med raka armar när hon ligger på mage gav henne stjärnor i kanten. ;-)
Vi ska tillbaka när Maja kan sitta själv och samtidigt ta saker snett bakom sig utan att tippa, det som kallas att ha tippreflexen.
Blir väl nån gång efter sommaren anar jag...

Nu ska vi hämta Linnéa från dagis och sen till centrum för attt gå på apoteket och handla lite.
Sen är det Vernisage på dagis ikväll, och dom ska få visa upp allt dom gjort under vårterminens tema.
Det ska bli skoj!
Vi skulle egentligen varit ute och grillat, men det hällregnar så vi blir inne och fikar istället.

Nu ska jag baxa ut tvillingvagnen ur farstun, bära bebis i bilbarnstolen samt försöka att ta oss till bilen utan att bli genomblöta.

Vem säger att vara mammaledig inte ger en utmaningar? ;-)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: