>

Gaaaaaah! Jag är taggad!

Jag är så himla taggad idag med viktväkteriet!!!!!

Hade vägdag igår och hade inte gått ner så mycket sista veckan som jag skulle kunnat. Det irriterar mig!

Fast sammanslaget är resultatet finemang.
Minus 3,1 kg på tre veckor. :-D
Och hela 7 cm i midjan. ;-)


Heja heja heja mig!


Idag ska jag och Maja på babyöppet på "Öppnis" med Anki och Minna. Skoj att få tid bara för dom små. ;-)
Sen blir det lite luncha (troligen en sallad för jag behöver spara point till kvällens efterrätt) och sen hämta Linnéa lite tidigare från dagis.
Vi ska sen hämta Ria och Elias på stationen.
Skoj skoj med besök av dom! Önskar vi kunde ses varje vecka.

Det blir därför lite godare middag än vanligt en onsdag, och till och med en vv-efterrätt. Cheesecakeglass. Mumma!

Nu piper båda barnen och jag har inte ens ätit klart frullan..
Trevlig dag!

Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: *pinglan*

3,1kg på tre veckor är ju kanon och minus 7cm wow! Hoppas ni får en mysig dag! kram

2009-06-03 @ 08:52:43
Postat av: fante

Heja, heja :-)



Det är ju bara bra att inte tappa för mycket för snabbt - det brukar ju ha en tendens att komma tillbaka rätt snabbt då ...

2009-06-03 @ 13:38:00
URL: http://fantefante.blogspot.com
Postat av: Anki

Ja hurra för Linda!!! Du e skitduktig med äteriet!

Keep up the good work!!!

HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!

Å tack för en trvlg dag =)

2009-06-03 @ 17:02:34
Postat av: Angel

Tackar tjejer!!!

2009-06-04 @ 13:28:14
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: