>

Sagostund och Actionhjältar

I fredags var vi på Öppnis med Anki, Findus och Minna.
Men innan dess försökte jag göra mig klar och satte då in Maja på Linnéas säng.
Efter ett tag hörde jag Linnéa prata och kikade då in på tjejerna.




Linnéa satt i sängen och läste saga för Maja. Åhh, visst är dom söta!

På eftermiddagen kom farmor Monica förbi, vi åt god middag och efter att vi nattat Linnéa och Maja åkte jag och Johan på bio.
Jag hade fixat så att farmor skulle vara barnvakt så vi kunde komma bort lite och lyxa med lite film på egen hand.
Johan blev jätteglad, då jag beställt biljetter till nya Terminatorfilmen.
Det blev en trevlig kväll och morgonen efter fick vi även sooovmorgon. Farmor gick upp med båda tjejerna. Skööönt!

Tack farmor för all hjälp!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: