>

Sista tidens alster

Jag tänkte visa vad jag pysslat med sista kvällarna efter att barnen somnat, lite kort att ha "i fall att" bland annat.
Två bebiskort och ett "ville bara säga hej-kort" med glädjebudskap..

Och en LO, hör och häpna. Nu är jag igång med familjealbumet igen.. Jippi!
Har haft en svacka på typ, två år? ;-)

 En stjärna är född

 Till en liten prinsessa (stämpel Magnolia)

  (Motivstämpel Magnolia och textstämplar från Panduro)

 Linnéa första tussilago


hi hi, måste berätta.
Visade mannen LOn på Linnéa och han trodde det var bilder på Maja. ;-)
Är dom så lika?


Linnéa


Maja

Vad tycker ni?
Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjejerna är jättelika varandra :) Båda gör samma min som deras mamma!!! Men jag tycker nog att Linnea är aningen mer lik Johan än Maja som är mycket lik sin mor.

2009-06-19 @ 11:34:25
Postat av: fante

Jo, de är nog lika som bär men M är kanske lite rundare, men om man inte ser dem bredvid varandra så är det kanske inte så lätt ;-)

2009-06-20 @ 09:11:50
URL: http://fantefante.blogspot.com
Postat av: Anki

Haha!! Ja tyckte Linnèa va mer lik Maja än Maja själv!! =D

2009-06-20 @ 10:26:50
Postat av: Angel

ja, dom är nog rätt lika..

men som fante säger, maja är och har från början varit rundare än storasyster..

och som mia säger, jag håller med om att Linnéa är mer lik Johan och Maja lik mig..

Japp, vi flinar likadant alla tre tjejerna i den här familjen.. ;-)

2009-06-22 @ 20:10:56
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: