>

Trött i skallen

Är helt slut i skallen idag efter en heldag av gnäll och kink från Linnéas håll. SUCK!
Hon hade feber i lördags och vi anar att det är tänder på gång, och sen dess har hon gnällt. Dag ut och dag in..
Jag blir helt slut i skallen!
Hoppas lilla hjärtat mår bättre snart.. Fast det blir inte dagis i morgon iaf, hon blir hemma..Stackars gumman..

Midsommar blev lyckad.
Svärmor kom på förmiddagen och vi åt en klassisk midsommarlunch innan vi åkte till Gunnes Gård där det var stångdans och allt det där.
Linnéa var lite blyg när hon insåg att hon skulle hålla någon mer i handen än mamma, men sen kom det en söt liten pojke och då var det inga problem längre. ;-)
Sen hem och Linnéa fick sova lite medan vi andra fikade i solskenet, jordgubbar och glass. ;-)
Efter det kom det en regnskur och vi fasade att kvällens grill-knytis-fest utomhus skulle gå om intet.
Men lagom tills att vi skulle gå bort till grannarna, där festen skulle hållas, så sken solen igen och det blev en riktigt varm kväll.
Vi åt gott och alla ungar sprang runt.
Båda tjejerna somnade snällt i tvillingvagnen runt åtta. Linnéa kom självmant faktist och sa att hon ville lägga sig. ;-)
En trevlig kväll som slutade med att jag rullade hem barnen och Johan stannade kvar ett tag till..

Vad som hände sen får jag inte berätta, men jag kan hinta om att Johans natt innehöll en picnickorg, hårdrock, mera öl och en lekstuga.
Hi hi. ;-)


Jo, vad mer har hänt. JOOO, jag och Linnéa (hon assisterade genom att hålla i locket till nålburken) sydde den efterlängtade Moln-gardinen till hennes rum.
Har ingen bild ännu, men lägger ut den så fort jag har tid att fota den. ;-)
Den blev fin iaf och Linnéa gillade den..

Nu har jag en bit kvar av Molntyget som jag inte vet vad jag ska göra med.. Nån som har tips?
Den är 150 cm bred och 50 lång..
Vad gör man med en sån bit???

Trevlig kväll, nu ska jag snart soooova..
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: fante

Kuddar? Förvaringspåsar? Klänningar? Små väskor till flickorna?

2009-06-23 @ 08:54:20
URL: http://fantefante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: