>

är han en gubbe eller bara en vanlig man?

Vi satt precis och kollade på Bygglov på fyran och helt plötsligt ropade Johan till att jag skulle kolla.
På vad, undrar ni säkert. Jo, på en eldriven markis!
Ha ha ha ha..
Själv kollade jag på den snygga terrassen och möblemanget, men min man blev "upphetsad" på en eldriven markis.

Då började jag undra om min man inte börjar bli gammal.
Jag menar, att bli upphetsad av en eldriven markis och inte av typ av fjortisars urringningar. ;-)

Eller är han bara en vanlig man som dras mot allt som är batteri-, el- och motordrivet?
Jag menar, hur många män vill inte ha alla elvertyg, fordon eller "karlleksaker" som finns? ;-)

För några år sen umgicks min man med en kille som hade massor av "karlleksaker", däribland en radiostyrd helikopter.
Detta skulle självklart min man ha, så en sån införskaffades. Lektes med kanske fem gånger och ligger sen dess och samlar damm.
Och alldeles nyss, kors i taket, erkände mannen att just Det köpet var ett "dåligt köp".
Han erkände! ;-)

Och sen är han på mig angående att inte köpa en sele, som han tror att jag kanske inte kommer använda så mycket.  Ett verktyg för att bära vårt barn, så vi kan ta oss runt utan vagn. Det är inte viktigt. Men en radiostyrd helikopter, det är verkligen nåt varje man behöver! Ha ha ha..
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: