>

Är mullvadar smarta?

Jag måste bara berätta vad min underbara man sa tidigare idag.. Ha ha..

Vi pratade om en fleecetröja som jag kollat på till Linnéa, som var mullvadsbrun, sa jag.
Vadå? undrade mannen.
Han försökte protesterande säga att det inte finns nån sån färg.
Jag skrattade lite och sa att det finns ju plommonlila och smaragdgrön, så varför skulle det inte kunna finnas en färg som heter mullvadsbrun?

Då kläcker han ur sig sin inte mest intelligenta kommentar...

"Vad får man om man blandar ett plommon och en pepparkaka? Jo, en mullvad."

Så frågan är ju om vem som är smartast, min man eller en mullvad? ;-)

He he..
Du älskling, du är underbar! Puss

Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: lina

ha ha, hi hi

klockren johankommentar!

världens goaste bror!

2009-03-05 @ 10:06:39
Postat av: Elin

Haha, riktigt bra kommentar :D



Fin blogg du har, den kommer jag att besöka igen :)

2009-03-05 @ 21:18:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Angel

Lina: japp, typiskt din bror.. Hoppas det är bra med dig svägerskan.. kraam



Elin: japp, han brukar kunna ge såna bra kommentarer.. ;-)

tackar och du är så välkommen tillbaka!

2009-03-06 @ 19:14:19
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: