>

Besök av Morre

Vi har precis haft besök av Anki med hela familjen, och då menar jag hela familjen. Bara katterna blev kvar hemma. ;-)
Det var Anki, Harry, Findus, Minna och hunden Morre.

Nästa helg ska hela familjen flytta och vi ska vara hundvakt åt Morre (sötnosen) så dom var här idag så han fick bekanta sig med oss och huset.
Det ska bli jättekul att vara hundvakt!
Saknar verkligen att ha hund nu när Oskar är borta. :-(
Men inser att jag inte har riktigt den tiden nu, som jag vill ha med en hund.
Det får bli senare i livet..
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Fia

Välkommen in på min blogg och delta i mina 2 bloggtävlingar! vänliga hälsningar /www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

2009-03-24 @ 20:12:56
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: