>

Börjar på Majas rum

Linnéa fick åka till sin farmor i morse för att Johan och jag ska få lite tid för Majas rum och lite egen tid i helgen.
Hon ska sova över där och ha det mysigt.

Jag mådde aspiss i morse efter flera dagars dålig sömn, så min gullige man gick upp med båda barnen så jag fick sova lite mer.

Nu mår jag bättre och vi har kört på för fullt med Majas nya rum.
Vi har rivit bort den inbyggda garderoben där inne, som var långsmal och dum ur lagringssynpunkt. Så vi har köpt två höga garderober att ersätta den med.
Så idag har vi rivit, tagit bort ett ventilationsrör mellan källaren och den gamla vinden och sen börjat montera ihop garderoberna på plats.

 Johan tar bort ventilationsröret
 Här ser ni var den gamla garderoben var
 En liten glimt av originaltapeten anno 1970. Snyggt retro va?

Lägger in bilder senare på slutresultatet då bägge garderober är på plats..
För just nu fikar vi lite och pausar..


Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Elin

Kommer att bli spännande att se hur rummet blir :)

2009-03-21 @ 17:18:48
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

tyckte tapeten var störtmysig!

2009-03-21 @ 19:50:24
URL: http://gronasmaapplen.blogspot.com
Postat av: Angel

Elin; japp, det kommer in mer bilder senare..



(anonym)kickan: jag trodde du skulle tycka det.. ;-)

2009-03-22 @ 08:28:20
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: