>

Ett drömliv?

Fick en antydning idag att jag skulle tycka att jag har ett drömliv..
Ha ha ha, var min första tanke. Riktigt komiskt.

Jag mår dåligt efter förlossningen, har csn-lån, två små barn som ger massssssor med arbete, ett hem att sköta då mannen bygger om huset, nära släktingar som är väldigt sjuka, ett hem som inte är färdigt och ett jobb som jag kanske varslas från. Skulle detta vara ett drömliv?

Men när jag tänker efter så har jag en underbar man och två underbara barn, som jag älskar över allt annat..
Toppa detta med underbara vänner.
Bara det kanske räcker för att prata om ett drömliv?!
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såklart att det är ett drömliv! När man bara tänker efter riktigt ordentligt så skulle man aldrig byta bort de där sakerna man har emot några av de sakerna man kanske suktar över ibland!



Och även om både barn och man kan driva en till vansinne ibland - så skulle man aldrig vilja vara utan just dem, eller byta ut dem mot några andra i hela vida världen! Är inte det vackert, så säg! :-)

2009-03-12 @ 20:56:03
Postat av: Angel

det har du så rätt i, gumman..



kraam

2009-03-12 @ 21:51:36
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: