>

Ett uppdrag och ett paket

Idag har vi verkligen haft det fullt upp.

Först lämna Linnéa på förskolan, iväg och hämta upp ett paket på posten, iväg till Coop Forum och handlade, sen till Majas sjukgymnast och slutligen hade vi ett uppdrag idag från Sara-lena.

Paketet var verkligen verkligen verkligen efterlängtat!
Det innehöll Moln-tyget till Linnéas rum samt två Moln-tabletter i plast.
Nu kan jag äntligen få till gardinen till rummet, som kommer bli pricken över i-et i Moln-rummet. ;-)
Vad tabletterna ska vara till, det får ni se. Johan och jag har en plan för dom, men det får ni se senare. ;-)


Dessa kommer matcha fondväggen, eller hur!?


Sen storhandlade (nästan iaf) jag och Maja på Coop.
Vips iväg sen till Ulrika, sjukgymnasten, där allt gick jättebra.
Maja och jag har tränat bra och det märktes, så nu är det bara att fortsätta.
Stackars Maja gillar INTE stretchingen av nacken, men magläget gillar hon mer och mer.

Sen åkte vi till en inredningsbutik i närheten av sjukgymnasten, för vi hade fått ett uppdrag från en vän till mig.
Sara-lena ville ha en postlåda i barnformat från Bruka Design, en rosa till barnrummet, och dom var slut i hennes stad.
Och vi hade tur! Det fanns TVÅ stycken kvar så jag köpte en bums.
Den åker med posten till Sara-lena i morgon. Hoppas barnen blir glada för postlådan, gumman!

Så här ser den ut, fast rosa.

Det blir väl fint i barnrummet!
Funderar kanske på att sno idén. Hmm, får fundera på det. Och var den skulle sitta. ;-)

Nu sover Maja och Linnéa roar sig själv, så jag funderar på att montera några namngivningskort till.
Får passa på medans bebis sover..
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hos oss ska den sitta just utanför dörren till deras rum, vi hämtar ju också posten utanför dörren! :-D

2009-04-01 @ 11:02:08
URL: http://gronasmaapplen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: