>

idag är jag glaaaad

Japp, det är jag.
För i morgon kommer både Anki med barnen OCH senare Ria med hund och bebis hit. :-D
Anki och kidsen kommer på förmiddan och ska leka i Linnéas nya rum, eller ja, Findus lär väl leka i rummet med Linnéa. Vi mammor lär ju dricka kaffe/te och snacka. He he.

Alltså jag blir så himla glad av Anki!
Hon är en människa som man känner direkt i magtrakten att man kan lita på (har ju haft lite otur på den fronten ett tag) och som man inte behöver "förställa sig" inför. Oavsett vilka konstiga tankar och känslor man har känns det som om det är okej med henne. Nu har jag inte umgåtts med Anki jättelänge (som med Ria till exempel) men känner på magkänsle-vibbarna att hon är en människa som kommer göra mig GLAD.
Och det är precis vad jag behöver i mitt liv just nu, människor som gör mig glad.

Kan man göra ett nyårslöfte så här i mars? ;-)
Då gör jag det.

Mitt löfte är att att jag under detta år ska umgås med folk som jag kan lita på, som är riktiga vänner och som gör mig glad.

Sååå.. :-D

Sen i morgon eftermiddag kommer äntligen min Ria med hund och lilla Elias,
Skoj skoj skoj!
Dom ska sova över här, så vi hinner umgås riktigt ordentligt. Underbart!
Ria är min äldsta vän, sen gymnasiet. Vi har bott på olika orter sen att vi gick ut gymnasiet, men alltid hållit ihop. Ria är en sån vän som man alltid kan lita på och som finns där oavsett hur lång tid det var sen senast man hördes eller syntes.

Nu idag ska jag och barnen städa lite, he he, fixa med tvätt och börja plocka bort alla pärmar och böcker som finns i bokhyllan i det rum som Maja ska få. Sen ska jag ta tag i att göra om rummet till Majas. Det ska bli skoj..
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Japp den ska ju tydligen göra det, alltså funka som termoskopp :-)

2009-03-12 @ 08:54:53
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: