>

Lite scrapkväll

På sätt och vis..
Cilla har precis åkt hem efter att vi tillbringat ett par timmar med att göra deras inbjudningskort till bröllopet.
Det gick riktigt bra och gick snabbare än vi hade trott, vi fick nog in en bra rullande-band-teknik. ;-)
Glömde ta en bild på dom innan Cilla kidnappade med sig dom hem. ;-)
Men det blev vita 16*16 kort med rosa och silvriga detaljer. Blev riktigt snyggt!

Johan har haft barnen och Maja var faktist riktigt nöjd att vara hos pappa. Hon har inte alltid accepterat att vara hos pappa, för det är ju mamma som har matpaketen. ;-)
Men nu sista tre veckorna, ungefär, har hon börjat bli mindre mammig och det är jätteskönt!
Johan får till och med natta henne själv.. :-D

Fick precis lite bilder från Ria sen när vi var hos dom och hälsade på.
Det skiljer bara 2-3 veckor mellan Maja och Elias.


Maja sover på mig


Jag ,Maja och Elias myser i soffan


Jag myser med Elias

Elias har en likadan tigerrandig dress som Maja har. Ett tag, tills Maja bajsade ner sig, så hade dom varsin likadan dress på sig. Hade blivit fina bilder om det hade lyckats. Men Maja och hennes blöja ville inte samarbeta.. ;-)


Just nu kollar jag på Familjen Annorlunda, ett program som gör att man får perspektiv på det här med att ha flera barn.
Att ha 10 barn och allt runt omkring det, verkar vara ett kaos.
Och jag som kan tycka att det är kaos att bara ha två barn. ;-)
Man får som sagt perspektiv på det hela.. Ha ha.

Ikväll ska ena familjen på skidsemester, med TIO barn. Alla ska ha kläder på sig, torra blöjor/nykissade, vantar, skidor, hjälmar, stavar osv.. Hua!

Nä, nu ska jag njuta av den sista delen av min "barnfria" kväll.. Kanske en kopp te... Gott gott..
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: