>

Loppisfynd

Idag fick jag åka iväg (fick och fick.. Ha ha. Låter som om jag fick LOV att åka för Johan) och ha lite egen tid.
Jag passade på att åka till en secondhandbutik/loppis som finns i närheten och som har öppet bara på lördagar.

Jag strosade runt lite och hittade lite saker:
En grön vårmössa till Maja, i samma färg som hennes molndress
En vit pullover med björnar på, till Maja också
Tre böcker till min mamma (två Håkan Nesser och en Henning Mankell)
En bok till mig (Corinne Hofmanns "Den vita massajen", som jag länge velat läsa)
En rosa minikruka med vita moln på, till Linnéas molnrum så klart ;-)

Summa summarum 65 kronor :-D

Jag gillar loppis! hi hi

Träffade Linnéas fröken (eller heter det numera pedagog) Jenny också. Hon var också där och fyndade lite.

Sen åkte jag iväg och lämnade tillbaka postlådan som jag köpt för Sara-lenas räkning, och sen hem.

Maja hade sovit hela tiden jag var borta, så Johan behövde inte oroa sig för tuttetillgången. ;-)

Nu sover faktist båda barnen samtidigt och Johan och jag fikar lite te och knäckemacka.
Egen "par-tid", och vad gör vi?
Sitter vid varsin dator.. Snacka om att vi är romantiska va?! ;-)
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar också loppisar! Man kan verkligen göra fynd vissa gånger :)

2009-03-28 @ 14:57:31
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

alltid kul med loppisfynd!!

2009-03-28 @ 19:13:50
URL: http://krussiduler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: