>

Nu är den här!

Alltså selen. ;-)
Igår kom avin och idag åkte jag och Maja direkt och hämtade ut den på posten. Direkt efter att vi lämnat Linnéa på dagis.

Åhh, min Beco! (Eller ja, vår Beco kanske ;-))

När vi kommit hem och slitit upp den ur paketet kom min svägerska Anna förbi.
Vi mös med Maja, drack te och snackade. Sen tog vi en premiärtur med Becon i skogen, jag hade Maja på magen och det funkade toppen.

Sen åkte vi och hämtade Linnéa på dagis och hon blev jätteglad när hon såg att Anna var med. Hennes idol! ;-)

Innan middagen fick jag chansen att prova Becon på ryggen. Det var liite nervöst att få upp Maja på ryggen, men det var ju inte direkt svårt!
Hon satt där och var nöjd medan jag lagade mat. Så Becon verkar få godkänt från henne.. ;-)

När Johan kom hem provade han också att bära på ryggen och jag passade då på att ta ett kort.



Nu ska jag softa lite med min bok..
Trevlig kväll!
Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Elin

Praktiskt att kunna ha henne på ryggen också!

För när man har dom fram på magen är det ju så svårt att göra saker, dom blir som i vägen...

Kram

2009-03-17 @ 21:21:09
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint! :-) Hoppas att ni blir lika nöjda som vi är! :-)

2009-03-18 @ 20:12:39
Postat av: Ria

ser riktigt trevligt ut... får kanske ta och införskaffa en sådan.. hur var det - kunde man ha de fram på magen också?

2009-03-18 @ 22:29:37
Postat av: Angel

Ria: på rygg, mage och höft.

Man rekommenderar ju att man bär på mage tills dom är 6 månader, iaf ute bland folk. Hemma vid disken går det ju att ha dom på ryggen.. ;-)

Den är faktist helt suverän..

Du får prova den i påsk..

2009-03-19 @ 08:31:11
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: