>

Onsdagsscrap och Food Court

När Anna kom i förmiddags satte vi oss för att scrappa loss. Det brukar vi göra med jämna mellanrum, men nu var det ett tag sen.
Jag gjorde två födelsedagskort, till min kusin och min pappa, som fyller år snart.
Visar bara bild på kusinens kort, för pappa läser bloggen och han ska ju inte få se sitt kort innan dagen D. ;-)


Hmm färgerna blev konstiga när jag fotade kortet.
Allt blev mer blått.. Ja ja. Grodorna är gröna iaf. ;-)

Sen påbörjade jag inbjudningarna till Majas namngivning. Visar bilder när dom är klara och utskickade.
Korten går i grönt och rosa iaf, med lite vårkänsla. :-)

Eftersom Johan skulle iväg till sin mamma direkt efter jobbet så kom vi på idén att åka till Kista Gallerian och äta på Food Courten. Anna hängde på och vi hade det jättetrevligt. Barnen skötte sig och Linnéa åt bra.

Anna smaskade i sig indiska stora räkor, jag tog thai (räkor i grön curry. MUMS!) och Linnéa fick Chicken Nuggets.
En riktigt trevlig onsdagsmiddag!

Nu sover båda barnen gott och jag ska fortsätta scrappa lite i min ensamhet. Det är inte ofta man får lugn "egen tid".

Kram Angel
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: