>

Överraskningspaket

I morgon kommer jag skicka ett paket till någon av mina nära och kära, med en liten överraskning. ;-)
Vem det är berättar jag inte, det får bli en glad (jaaa) överraskning.. Hi hi..

Min vän Sara-lena messade mig nyss och berättade att hon redan köpt postlådan, igår. Hon hade tydligen messat mig men jag har inte fått nåt mess. Hmm, konstigt.
Så nu får jag åka och lämna tillbaka postlådan. ;-)
Hi hi.. Jag som var så glad över att jag fått tag i den..

Ingen fara gumman! Den går ju att lämna tillbaka..

Så i morgon blir det bara ett paket att skicka. Vem ska få det, spänningen är oooolidlig. ;-)

Hmm, kanske ska försöka åka en sväng förbi IKEA i morgon också.
Vågar man sig på det ensam med två barn? ;-)
Om man är där när dom öppnar så kanske man hinner gå snabbt igenom innan det är för mycket folk.
För vi behöver verkligen köpa en matstol till Linnéa, och sen lite till Majas rum.

Hmm, om man mutar Linnéa med en bulle i restaurangen så kanske det går. Hi hi.


Mamma kanske också ska lyxa med en bulle, hon som inte ätit socker på snart två veckor..
Liiite gott är man väl värd?! ;-)
Speciellt om man överlever IKEA med två småbarn. Ha ha ha..
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Tack så mycket för hjälpen ändå!!! Puss och kram!

2009-03-27 @ 10:46:04
URL: http://gronasmaapplen.blogspot.com
Postat av: Angel

Så lite så..

Kraaaam

2009-03-27 @ 19:03:01
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: