>

Senkvällsscrapping

Ja nu måste jag verkligen gå och lägga mig.. ZZZZZZZZ
Har färdigtställt alla delarna till namngivningskorten och satt ihop ett. Blev nöjd med layouten.
Fortsätter nog i morgon med korten.

För om jag känner mina döttrar så vill dom vakna tidigt i morgon, så det är lika bra att jag passar på att sova lite.

Hmm, kom att tänka på att jag gör en massa kort och skickar till nära och kära.
Jag vet att dom är uppskattade och jag gör det för att glädja alla som jag tycker om.
MEN jag får ju inga kort tillbaka.. Inte för att jag skickar kort till alla för att få kort tillbaka, missförstå mig inte.

Nu beror ju detta inte på att folk inte tycker om mig ;-) utan för att mina vänner och familj inte scrappar.
Men nån gång vore det väl kul att få ett handskrivet kuvert i brevlådan och inte bara räkningar.

Kan man starta en "skicka egengjorda kort till mig"-klubb?
Nåt att tänka på..


Kram och god natt
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: