>

sjuk liten kicka

Hela dagen har Linnéa varit pipig och trött, legat hela eftermiddagen i soffan och tittat på Teletubbies. Med nappen i munnen, Tiger tätt i famnen och med rosiga kinder.
Stackarn är sjuk, har feber. :-(

Exakt vad febern beror på vet jag inte, kanske tänder igen? Vi får se.
I morgon blir hon iallafall hemma från förskolan och myser hemma med mig och lillasyster.
Hoppas hon sover gott i natt iallafall, för nu har jag knappt sovit på tre nätter.
Maja verkar bli bättre i magen nu iaf, hon var mindre kinkig i natt men skulle ändå tutta fem gånger. Vanligtvis äter hon en eller kanske två gånger per natt.

Så här avlöser dom varandra, de sjuka barnen. ;-)
Fast jag måste erkänna att våra barn väldigt sällan är sjuka, kanske har ärvt sina föräldrars goda immunförsvar..
Linnéa har bara varit sjuk vid fyra tillfällen sen dagisstarten i augusti. Vi trodde det skulle vara mycket mer. Men vi är glada att det är så, än att hon är hemma jämt.

Nu sover hon iaf och Johan är ute på promenad med Maja i sjalen, så nu har jag EgenTid. :-D

Kanske ska scrappa lite.. Hmm..

Trevlig kväll!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: