>

Sko-sorg

Idag har jag och tjejerna varit hos Mommen.
Vi åkte och handlade två par skor till Linnéa, ett par mer rejäla skor till vardags och ett par lite finare.
Linnéa valde själv de finare skorna. Hon var väldigt förtjust i dom och ropade mamma mamma mamma..
Undra om hon kommer bli lika skogalen som sin mamma? ;-)

Dock så har jag insett ett faktum, att jag kommer aldrig kunna gå i snygga högklackade skor mera. Inte mer än nån timme åt gången. :-(
Skadade min ena fot för 3-4 år sen. Trampade snett på ett trappsteg och hade nog sönder nåt ledband.
Efter det är vänsterfoten instabil och jag klarar bara av "fotriktiga" skor. Snyft!
Jag som har så många snygga par skor i garderoben och ännu fler nerpackade. Har inte hjärta att göra mig av med dom, men samtidigt kan jag ju inte ha 20 par skor hemma som jag aldrig kommer använda. Eller?

Jag lider av sko-sorg...
Tänk vad ett litet felsteg kan göra..

Nu ska jag lägga mig och drömma om snygga högklackade sandaletter. ;-)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: